16 Mayıs 2012 Çarşamba

Lanetli Talih - Rachel Gibson



Kitabı almamda kapağının yanı sıra Jayne Ann Krentz ve Julia Quinn'in yorumları etkili oldu. Daha önce kitaplarını okuyup, beğenmiştim. (Lisa Kleypas'ın da kitabını okumuştum ama çok aşırı beğendiğimi söyleyemem.)

Ama kapağı içini yansıtmıyordu. Yani kızımız ne siyah saçlı ne de kahverengi gözlüydü. Daha uygun bir kapak resmi olabilirdi.

İçeriğine gelirsek, sevimli bir romandı. Okurken sıkılmadım ama heyecanla da okumadım. Sonunda ne olacağı başından belliydi zaten. (Çabuk okumaya çalışmamın nedeni arkadaşımın kütüphaneden aldığı kitaba bir an önce başlayıp bitirmem ve ona geri vermek istememdi. Lakin üzülerek söylemeliyim baskı altında çok daha yavaş okuyormuşum... Vakit ayırmaya çalıştıkça sürekli aksilikler çıktı ve aynı zamanda ders kitaplarıma da vakit ayırmam gerekti.)

Anlayamadığım bu tarz kitaplarda kadınların sürekli aynı biçimde davranmaları... Bana çok ters olduğu için, kabullenemiyorum bir türlü...


Etiketler: , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa